Friday 8 June 2012

Arausralia Perthlis

    okay okay okay okay . . sudah jangan menganjing gua bila gua dah sampai kat tempat orang yang jauhnya beratus batu daripada rumah gua yang aggarannya daripada depan pintu rumah gua ke kampus uitm arau perlis ni hampir sama jarak daripada jepun ke zimbabwe . gua macam menipu je kan????hah tulah cerite dia . sekarang ni,hah yelah ni ni ni . gua dekat arau la ni,kalau gua tak  bagitahu tadi mesti lu orang dah tanya arau tu kat mana kan??? kalau lah arau tu gua boleh merangkak 5 minit je sampai kan cun . tapi hah naik kereta pun gua rasa gua sempat sidai baju tunggu kering lah kata orang . kalau gua cakap kata binatang lu orang tak percaye pulak karang . so ape yang gua nak relate kan kehidupan gua di arau ni dengan kehidupan di klang? gua bagitahu yeh . . arau dan klang ade satu persamaan iaitu bandar diraja,actually arau ni bukan bandar pun,macam pekan je kata kau! gua paling tak boleh hidup gua takde transport,pehhh pekan dah la jauh . . gua nak jalan kaki usahlah . . haihhhh .

     so ape yang terjadi apabila gua sudah berada di sini??? ofkos la orientasi tapi kat sini orang panggil mds iaitu minggu destini siswa,gempak kan nama dia? tapi programnya macam zialllllllll . . taklimat,then taklimat,then taklimat,tapi gua tak rase tertekan sangat sebab seronok jugak kat kampus arau ni,hari terakhir la paling seronok ye dak??? gua dah dapat kawan ke? mestilah . . ape?kawan perempuan ohh . . kurang gua bukan la hensem macam budak budak laki yang kat sini yan g gua rasa aim utama ialah memikat wanita,puiii . . bajet nyewwwwwww. . gua aneh betul dengan segelintir masyarakat yang sebegini bedebah perangainya .  so gua persetankan jelah budak budak ni walaupun gua agak menyampah tapi gua boleh buat ape? tidakkah gua berase rindu terhadap fatin umairah? damn! apehal lu orang nak tanya soklan macam gini? gua rindu sangat terhdap beliau sangat rindu . . gua rasa jauh engan beliau, memang la jauh,arau dengan klang kannn. so gua perlu saling mempercayai . ayat gua ni macam tak betul je? lantak lah . gua kat sini banyak dapat nama baru,gua aneh lagi sekali macam mana nama gua boleh jadi acai?????bodoh ke bangang? tak tahu jawap kan?


      lagisatu gua kat sini terikut ikut slank utara,aduhaiiiiiii . . gua tak suka betul, tak hensem dohhh,hahaha . okay gua sebenarnya tak banyak cerita yang gua nak cerita sebab arau,arau is nothing,dah la takde mcd pastu takde mcd pulak tu,mcd pun takde. hah lu orang tanye ade cinema gua berase hina nak jawab,pehhhh . . arau  betul2 tempat untuk study la rupanya .seribu kali sayang . next week on moday gua dah start kelas dah ape yang gua nak cakap, ehhhhhh cepat gilaaa lah sialllllll . . gua ni terlalu banyak unsur carutan dah gua masukkan dalam entri gua ni, takpe lu orang buat buat tak perasan jela yehhh,

by the way,gua tak suka tinngal kat hostel,terlalu banyak sangat akta dan pindaan,gua tak suka peraturan tapi gua taknak langgar peraturan,so solution dia ape be???tak tahukan . . gua malas nak sembang banyak dah nanti lu orang tension kene layan gua membebel.
     fatin umairah in my dream . .h.o.l.l.a.n.d

No comments:

Post a Comment