Monday 21 May 2012

Fatin Umairah

  assalamualaikum . . gua harini nak buat official story tentang manusia yang gua buat tajuk kat entri gua kali ni, so apehal gua ni tiba tiba nak buat story tentang manusia pulak ye dakk? gua kene sampuk ke? gua terminum susu getah ke? semua tu takde kaitan ye tuan tuan dan puan puan,gua cuma tergerak hati nak menceritakan tentang seorang gadis yang telah menjadi buah hati gua . berkasih ni sakit gua nak bagitahu,banyak cabaran dan dugaan gua pernah rasa berkali kali, tapi gua nak beritahu kalau lu orang dapat tepis semua cabaran dan dugaan tu dengan dapat mengekalkan perhubungan korang serta mengekalkan prestasi lu orang,sama ada sebagai seorang pelajar atau pekerja.

     Fatin Umairah, nama seindah rupa,gaya bersahaja,penyayang dan mudah mengasihani samada mamalia,reptilia dan sebagainya . beliau ni  misteri sikit gua kadang kadang tak dapat menganalisis perangainya, sukar dijangka . so tu yang buat gua sayang beliau sangat sangat sebab gua akan terus cuba mendalami isi hati beliau dan memenangi hati beliau . gua punya entri kali ni betul2 pasal beliau ni,dah macam biografi dah, takpe kita hiraukan je,lu nak gua cerite tak nak ni?ala ala ala . . so dengan beliau ni gua belajar erti sayang berpanjangan,gua cuba mempercayai orang,gua cuba jauhkan sifat cemburu gua,gua cuba tepis sifat marah gua,gua cuba berhemah dijalan raya,

       so beliau ade bagi gua lagu suruh jadikan pedoman di mase tua kelak,kuaja btol beliau ni,tampo hijau tahulah,lu orang tahu tak tampo hijau?hah tak tahu tanye ye dakk,tampo hijau tu tampo hulk.

      bait bait lirik lagu yang beliau suruh dengar tu,sampai sekarang gua dengar lagu ni, ingat kat beliau,kalau gua ingat kat orang lain nahas la gua ye dakk?hahaha

            from the first time we met each other
            i knew that we'd be together,
            i saw in your eyes it's just a matter of time
            don't know if this feels like the real thing
            tell me what to do where do i begin
            don't know where to start
            should i let you in my heart,
and all it took was one touch,one kiss i've never felt love like this
i pray i wish we can have this forever .
            i told you from the very start
            it always gonna be about us
            just don't go and break my heart
            baby don't go and break my heart
i knew that we would make it this far no nothing gonna tear us apart

            girl you know that now we're together
            i won't leave your side forever
            you know that i'm yours
            baby you're my only girl in the world
            now i have no reason to be alone
            fell in love with you,you are now my home
            i always be true.i see no one else but you

i knew that we would make it this far
no nothing's gonna tear us apart
just don't go and break my heart
baby don't go and break my heart
ain't nothing gonna tear us apart

dear Fatin Umairah,

     hope,lagu yang you bagi kat i ni you jangan buat yang sebaliknya ye .

so gua speechless bila dengar lagu ni,ohh rupanya baru gua tahu dalam diri gua ada jugak sifat kasih sayang gua ni bukan seperti yang lu orang sangka,gua jugak ada hati dan perasaan berkasih dan sayang ye dakk,kucing pun tahu couple tu ape,ehh haritu gua pergi setia city mall yang baru bukak dan takde ape sangat tu,gua nampak ade secouple kucing ni makan ais krim suap suap,pehh jeles gua.

just dont go and break my heart

so gua harap gua dengan dia sampai bila bila. sebenarnyakan gambar ni sebelum gua couple dengan dia.
lu orang tak payah terkejut sangatlah,manade gua pegang pegang tangan pun.tapi gua pelik la beliau senyum tak nampak mata pun kan,heee comel sangat.gedik pulak gua.hahahahaha

No comments:

Post a Comment