Friday 22 June 2012

nasiblah

     assalamualaikum . .  tuan tuan dan puan puan yang hensem hensem dan yang cantik cantik sekalian . telah agak lama gua menyepikan diri akhirnya gua dapat mengexplore ape topik yang gua bole luahkan dalam entri gua kali ni,gua dapat idea ni lu orang tahu kat mana? gua kat perlis kan,tempat yang paling mujarab untuk gua menghirup idea ialah di gua kelam, *ehh apelan... siall dekat gua kelam cari idea? ehh shut up man gua tahulah kelawar2 kat sana yang bagi gua idea,percaye tak percaye nasiblah!!!!! okay okay dah tak payah gaduh meh gua ceritekan lagi kisah kisah yang menyayat hati sepanjang gua berada di kampus uitm arau perlis yang indah ini, gua punya jadual kelas bapak pack,dah lah kelas jauh gila hah,1 kilometer gua rase ade dari kolej kediaman gua,pehhh kalau kelas tengahari usah tanya la penat dan ngantuknya ,gua kalau penat ngantuk je,mesti gua teringat lagu ni  tuhan saja yang tahu perasaanku itu bait bait lirik nya sikit je,

  other than that,ape yang gua boleh nyatakan kat sini ialah gua turut penat apabila lepas kelas,gua kene pergi kawad apelan.. semua,haihhhhhhhhhh . . sudah sudah gua taknak buat entri gua tempat meluahkan perasaan,puihh . gua takde masalah kat sini sangat tapi kalau ada transport cun sikit,lagi one more gua rase gua macam nak tukar kampus dekat sikit . jauh baii nak balik klang . . 7 jam nyahhhhh . . . kalau jem malas lah gua nak sembang,

    for the first time gua makin lama makin rindu pada si jantung hati ,hah biasa kalau lelaki dah jauh mesti dah lupe dia dah ade awek kan,ehhh tolong sikit gua tak . . . gua tak tahulah dia, tapi haritu gua sampai termimpi mimpi beliau . . haihhh la,kalau lah gua takde awek takde lah gua rindu, *ceritenye kalau. kalau la gua tak jumpa dia *ceritenye kalau. tapi semua tu bukan alasan untuk gua curang dengan beliau,so gua akan terus terus dan terus takde belok belok untuk terus setia padanya . .
i miss you dear . . .



kenangan i kat you sentiasa terpahat dalam hati ni,ibarat budak budak sekolah yang bingai tulis kata kata cinta kat sit bas bas awam area klang,tapi i just buat dalam hati i,heeeeeeee . . miss you so much fu. nasiblahhhhhh

No comments:

Post a Comment