Saturday 12 May 2012

sedikit is better than tiada??

     cantek . akhirnya gua mempunyai idea setelah gua penat menyeluk dalam poket gua ni cari idea . *ehh ape lu orang ingat cari idea macam cari duit syiling seposen ke dalam poket seluar jeans korang yang sempit tu,lagi2 style "cikang" ape kejadah semua tu weiii . . mengarut! so assalamualaikum gua ucapkan kepada readers islam dan selamat sejahtera kepada non muslim,*eleh lu bob macam lah ramai sangat orang bace blog lu ni,ehh pui! . Lagi sekali gua bob mintak maaf,kehadiran jack dalam hidup gua di blog ni memang tak menyenangkan, akhirnya gua telah pun menyedarkan beliau dengan tampar muka beliau menggunakan kaki. *ohh damn how you do that? huh . . malas lah nak jawab .

    so gua punya topik ni apekah kene mengena dengan kematian kucing jiran gua yang telah terminum racun tikus,haihh kesian kucing tu,tikus pun pandai la tak minum bendalah tu. atau adekah kene mengena dengan hidup gua yang meracau racau akibat kena sambung belajar di arau? hah . . pilihan kedua tu betul . so gua dapat sambung belajar di arau perlis darul takzim,hah pergi meninggal dia punya darul gua tak tahu gua main tarok je. so gua dapat uitm course computer science . cos tu gua dah ok,arau tu gua seriau sikit . gua kena tinggalkan biawak merah gua,tenggiling gua, paling gua sebak kene tinggalkan fatin umairah . serius gua tengah tahan nangis ni. *alahai ngade2 betul entri lu ni bob. shut up lu jack lu mane tahu perasaan sayang gua yang mendalam terhadap beliau. gua risau kalau dia tinggalkan gua,gua risau jugak kalau dia main tengah jalan nanti, dear fatin umairah you jangan main tengah jalan ye nanti,main tepi tepi takpe.

    so lagi sekali,gua ajak la beliau jumpe,lama kot tak jumpe,*eleh padahal tak sampai seminggu pun . haihhh diamlah jack.sebok je! jadi 12may gua telah jumpe beliau pada pukul 9.15pm maybe, so walaupun gua jumpe dia sekejap,atau sedikit mase yang gua dapat luangkan bersame beliau yang bernama fatin umairah tu,gua tetap dapat lepas rindu. yela daripada tak jumpe langsung okaylah jumpe sekejap ye dakk? tapi tula . rindu sentiase di hati . padahal baru jumpa tak sampai sejam gua dah rindu sangat dah kat beliau,haihhh kritikal dah gua ni . tapi okaylah gua setia kan?kan?kan? hah kan ke takkan? dia gua tak tahulah perasaan dia terhadap gua same ke tak macam perasaan gua terhadap dia ye dakk? hati dia bukan hati gua, so gua perlu tegaskan disini hati hati melintas jalan. *ehh siall la bob ni takde kene mengene doh! . hoo yeke jack maafkan gua,iloveyou jack . *ehh bob lu ni apehal geli nyewwwwwww .

    finally,hopefully beliau setia dengan gua sebab gua setia dengan beliau. and hopefully gua dapat jalani pembelajaran gua dengan baik nanti,gua harap 3 tahun cepat berlalu,then gua sambung degree,gua kerje,gua dah kaya,then fatin umairah wait hah . . i will marry you dear, *ishhh parah dah si bob ni . lantak gua lah blog gua . . weeeeeeeee

No comments:

Post a Comment