Sunday 29 April 2012

ke mana arah tuju kita?

            bawa aku pergi pacu laju lagi dan kita tak perlu kembali . . . okokokokok daripada lirik ni gua,opppp maafkan saya, assalamualaikum . . ok based on this lyric,ape yang gua nak sampaikan ni sebenarnye takde kene mengene dengan kerajaan korang yang sentiasa menaikkan harga minyak dari semasa ke semasa,dan takde kene mengene dengan polis trafik yang bertugas semasa hujan. Kisahnya bila girl ni taknak balik rumah awal then ajak membe dia jalan2,tapi tak tahu kemana,malangnya on that night sebelum girl ni nak memulakan pengembaraan dia lepak2 dulu dengan bf nya,so bf dia pun nak ikut.

           hah,ape yang berlaku selepas tu? adakah berlaku acara tampar menampar antara kekasih,ohh . .absolutely wrong,girl ni bagi bf dia ikut,but dorang bawak dua kereta yang berasingan, hah so mula2 girl ni suruh follow jela,yela bf dia nak naik sekali mmbe2 girl ni ramai pule. but tibe2 mmbe girl ni suruh bf girl ni naik dgn gf dia . amacam ayat gua bersepah tak,tula gua kalau bab2 cerite ni tak mahir sokmo! okok . jom gua continue,so bf dia ni pun orait je,kereta bf girl ni kebetulan ade mmbenye dia bawak,so bergeraklah.

        ok samapai sini gua dah semangat nak cerite sebab cerite yang gua nak cerite ni tinggal cerite antara girl ni dengan bf dia, so gua tak lah berselirat kepala otak nak menyusun ayat yang indah dan puitis . bergerak lah sebuah jentera yang comel macam drivernya,girl tu la yang gua maksudkan. so adakah bf dia yang drive?atau girl tu yang drive?atau mungkin tiba tiba kereta tu boleh bergerak sendiri? hah . pilihan jawapan last tu kalau lu orang pilih,lu orang dah boleh siap siap pilih kepok dan nisan . so girl ni la yang drive sebab bf dia ni penat dan sebenarnya bf dia ni saje je . hahaha siall doh bf dia ni. so bf dia tanya la gf dia nak pergi mana,then gf dia kata tak tahu. so bf dia tak bagi ape ape cadangan pun. then gf dia drive jela mengikut hati dan nalurinye sendiri,gua pun tak paham apa pesen orang dah tahu arah nak kemana,gua rase mereka nak release tension la ni. jadi perjalanan dorang ni dari meru ke setia alam then pusing balik sampai ke klang then samapai ke port klang then patah balik ikut jalan jauh bukit raja then destinasi yang dorang singgah mcd kalang sentral . . . drive thru,then nak amek order orang tu tak dengar sebab suara girl ni halus sangat,hihihih gua pelik betul cerite budak budak ni . so sampai sekarang ada misteri lagi berdasarkan cerite ni, misteri sangat sampai sekarang gua tak dapat nak huraikan dah macam2 formula gua gune, tapi gagal . misterinya ialah sebenarnya dorang ni nak pergi mane sebenarnye? adakah dorang nak cari mcd klang sentral sesat sampai ke port klang? mungkin boleh jadi.


        yang penting bf dirl ni dah buat gf dia gembira,gua pun tak tahu sebenarnya,hah . . . kisah ni based on true story takde yang ditambah menambah nambah atau tertambah. kisah ni sekadar untuk buat bacaan dan diabdikan sebagai kenangan . . so bf dia ni suruh gua tulis macam ni, HOLLAND,then gua tanye beliau lu tak sabar tunggu fifa ke?awek lu suke holland ke? ohh . . rupenya Hope Our Love Last And Never Die. hoh macam tu ke?????? ok ok . . baru gua faham . then bf dia ni suruh gua tulis mcm ni i love you Fatin , . errr,dah lah pakai blog gua! nak sweet2 kat sini pulak. dah la gua jeles ni .

No comments:

Post a Comment