Tuesday 3 April 2012

Kerna ku Sahabat . . .

            molek . . kawe pun dah lamo tak update blog kawe ni . *hah elah lu bob apehal kawe2 bagai? oppppp. . sory2 . . gua,gua sekarang bukan nak membuka topik ataupun segala bagai tentang topik. gua nak sembang tentang sahabat . orait orait . ape lu orang tahu tentang sahabat? adakah sahabat sejenis makanan harian ataupun santapan kucing peliharaan lu orang? hah kalau lu orang jawab salah satu daripadanya memang lu orang sejenis orang yang bedebah la kan . gua tak pandai berselindung daripada menyatakan fakta . Justeru, sahabat ialah rakan,kawan yang lu orang perlu hargai perhubungannya,tanpa sahabat lu orang mesti bosan,yela malam2 lu orang tak boleh lepak dekat kedai makan,lagi2 nama kedai makan tu atap,entah kenape la name dia atap gua sebut je .
 
           okokokokok . . gua nak sembang tentang rakan baru gua,kalau nak mula dari awal perkenalan gua dengan rakan2 baru gua ni,lu orang sempat semai padi siap tunggu nak dituai la gua rase, *amboi,lama btol tu ceritenye bob. ehh,jack kau tak menyampuk tak boleh ke? *sukati gua la bob . . .boooo . sory,kite lalaikan sebentar tentang kehadiran jack yang selalu mengharubirukan hidup gua didalam blog ni . so,rakan yang gua kenal ni sama je daerah dengan gua,cuma lain mukim . hah,siapa tak belajar geografi bangau la ye . . . so,setakat ni gua rapat dengan 4 manusia yang bertopengkan manusia,*ehh bob gile bingai ayat kau ni . ehh sukati gua la hak gua. ok keempatempat manusia tu semua perempuan,gua bukan la nak mengorat ke ape kan,gua ni baik sebenarnye, cuma dah gua terbekenalan dengan rakan2 perempuan lu orang takkan nak bunuh gua pulak?

          bersahabat dengan manusia2 ni memerlukan kesabaran, gua bagi nickname jela ae? madi,eka,zarina,umairah . hah lu orang bace lu orang mesti dah expect perangai dia kan? memey arrr. .  bila lepak je,dorang asik bahan gua je . *yeke ni bob,bukan lu memanipulasikan cerite ke?  ehh siallah jack . . kantoi sudah, so yang gua paling speechless bile sembang, apabila dua manusia eka dan madi bergabung.pehh . boleh tahan maki la,boleh tahan tu maknanye gua tak maki la,kalau tak bole tahan gua dah maki dah,tapi tulah sesiapa lelaki yang mencarut atau maki terhadap perempuan walaupun lu orang rakan baik sekalipun,gua still rase bende tu durjana . so,tu gua bru bagi bayangan perangai madi dengan eka, macam mana pulak dengan zarina dan umairah? ohhhh . . damn kalau zarina tu gua boleh cerite lagi umairah gua speechless beb,walaupun gua menaip tapi tak tahu nak cakap macam mana, zarina ni not bad la perangai beliau,setakat nak bahan orang dua tige das takde hal, *amboi,dua tige dah lima dah bob . lagi sekali jack gua mintak lu jangn menyibuk lagi . jadi rakan2 yang gua kenal ni semua berpotensi untuk membahan orang, ehh,lupe gua tak cerite pasal umairah kan? takpelah . . biarlah dia jadi cerite dalam hati gua,hahahaha gile jiwang ayat gua .takdelah gua kan dah cakap gua speechless nak cerite pasal umairah ni. yang penting gua suke bersahabat dengan mereka mereka ni .

        yang gua cerite ni, rakan2 baru tahu, tapi gua rase macam dah lame pulak .ehhh,come on kesengsaraan baru nak bermula mane tahu rakan2 gua tu nak jual gua ke,pehhh . .  sewrammmmm nehhh . .

No comments:

Post a Comment