Saturday 24 December 2011

Konflik ??!!??#

            gua berase serba salah pule nak membuka bicara gua untuk kali ni, " medulla oblongata ialah sebahagian dari sistem minda yg merupakan komponen yg terletak di bawah otak. Sistem neurologi ini berkait rapat dgn dua bahagian otak yg utama,membolehkan manusia berfikir secara rasional dan membuat keputusan" huh??? *ape lu merepek ni bob lu nak cerite pasal bedah2 katak ke? baiklah tuan tuan dan puan puan gua disini bukan nak menceritekan tentang kehebatan gua yg jelas termaktub dalam kitab perubatan yg gua ni 100% failed dalam perubatan ni tapi memandangkan gua sering berulang alik hospital untuk menghantar mayat untuk dibedah siasat *pehh ayat skema, yela2 gua tulis senonoh balik,jadi mari kita belajar serba sedikit tentang istilah perubatan,pediatrik maksudnye wad kanak kanak. obstetrik dan ginenkologi ialah wad bersalin. koronori itu jantung, kronik pule ialah konflik yg gua hadapi antara gua dan parents gua lagi sekali. so memandangkan gua telah panjang lebar mengatur introduction jadi adalah lebih baik gua kaitkan balik dengan intro gua tadi,ya apekene mengene dengan wad kanak kanak la,bersalin la bagai. adakah gua nak menceritekan yg gua ni bakal menjadi doktor atau doktor pakar bedah atau doktor haiwan dan sebagainye. orait,sebenarnye sangkaan lu orang terang terang meleset sama sekali,gua punye topik ialah rokok, sebab tu gua kaitkan dengan jantung, gua baru2 ni telah terkantoi dengan parents gua sebab smoking, ok gua tahu smoke tu tak bagus, tapi gua smoke tak kuat beb,gua just smoke je,tak drug addict punnnn. .  so gua sekarang berdepan dengan konflik dimana gua still dengan pendirian gua,gua nak smoke. . arghhhhh. *hah elah relax la bob. masalahnye gua terkantoi dah lebih tige kali,yg terbaru baru2 ni pergi vacation then kantoi tadaaaaaaaaa. . . hah suprise tak,podaaaa. so gua skg tak tahu gua nak smoke gua taknak smoke, adoi! help la gua, gua minta help ni, *pehh ayat atlantik gile, jadi parents gua harus sedar bahawa mereka yang amat berhormat mempunyai anak yg sopan,pegangan agama kukuh,belajar sedang2, cuma smoke but!!! nak dibandingkan dengan budak2 yg amek drug,merempit tu ape kejadahnye beza mereka yg tak senonoh tu dengan gua jauh panggang dari api,jadi gua berpendapat bahawa gua rase gua nak terus smoke,biarlah gua berhenti sendiri,jangan la pakse nanti gua buat jugak kan,sampai mase gua berhenti,kalau mati kan berhenti namenye tu cuma lambat dengan cepat je,ngehhh!

No comments:

Post a Comment