Wednesday 23 November 2011

menjadi tanda tanya?

                        harini,aku berpeluh cakap hang, padahal tadi tak panas pun masa jawab exam
                  addmath, tapi soalan addmath tu yg panas,sampai gua berpeluh,mencarut dan seerti dengannya
                 gua,bukan tak ready tapi gua tak tahu nak jawab soalannya macam mana,gua panas hati
                 gua menumpukan seluruh tenaga dan usaha. . untuk menjawab jugak exam addmath tadi,jadi
                 berserah jela, gua dah la takda mood tadi jawab exam,adoi. . tak tahula,resultnye macam
                 mana. elok2 tu soalan addmath, gua jawab karangan dengan seni pulak kan, pehh!
                 tak menjawab soalan betol gua ni,tak paham soalan macam mana nak jawab. Dengan, bakat
                 penulisan tahun 1 gua telah pun meminta sedikit markah budi bicara drpd bakal pemeriksa.
                 seterusnya gua, meng"improve"kan gaya penulisan gua dengan sedikit corak abstrak
                 rama rama dan ladybird, tiba2 gua rasa macam pelik pulak melukis bende2 alah tu kan,
                 jadi gua teroskan menjawab soalan addmath yang tertunggak banyaknya boleh tahan maki
                 tadi dengan dengusan ketidak puasan hati. apehal la lembaga ni bagi soalan banyak sangat.
                 sekarang baru gua perasan yg budak2 takot nak amek exam sebab lembaga yang buat soalan
                 gua tak takot,seperti sesetengah budak yang penakot,gua cuma berasa risau akan result gua
                 yang akan datang yang boleh mengubah spekulasi masyarakat terhadap gua.(errrrrr. . apekene   
                 mengene masyarakat dgn lu?lu ingat lu famous ke?) begitu la nasib gua yg akan dipangkah
                 oleh roh dalaman gua. jadi gua telah keluar awal paper 1 dan 2. . jadi ape kaitannye dengan
                 cerita yang gua nak sampaikan? ceritanya ialah kita haruslah berwaspada terhadap alam
                 sekeliling,gua tak berwaspada kerana masa gua jawab addmath tadi,ade makhluk yg
                 mengganggu gua,semut2 disebelah gua sering berbisik2 kepada gua supaya keluar awal
                 cis begitulah manusia yang selalu memberikan alasan yang merapu2 seperti gua punya kawan
                 Muhammad Amirul rakan sekelas gua yg sentiasa keluar awal disebabkan desakan
                 anai2 di atas meja beliau,kalau beliau perasan mesti beliau dah buang anai2 tu sebelum jawab
                 jadi makhluk2 kecil ni kadang kala bole tahan sikap setannye juge.
                 
                assalamualaikum. .

No comments:

Post a Comment