Saturday 23 March 2013

bukan cantik jadi ukuran

 assalamualaikum . . gua  salamkan kepada bakal reader reader gua. setelah lama gua menyepi mesti lu orang nk tahu kan gua pergi mana? gua pergi memburu puteri gunungl ledang kata ko! gua takde apa sangat nak taip sebenanrnya akan malangnya situasi ni yg menjadi punca idea gua untuk mengarang kt blog gua yg bersawang berbulan bulan kalau rumah gua rasa dh berhantu dah, kalau blog berhantu gua aneh laa . so apa entri gua kali ni?  lu orang relax laa duduk dulu tk payah diri sangat .

oraittt . . kan gua ckp gua pegi cari puteri gunung ledang kan? hah gua dah jumpa,mak aihhh gua ckp lawa baiiiiiiiii . umur dia baru 18,sbb dia ckp dia lahir tahun 95 kan. haha soo gua pn kenal kenal dengan beliau . akan tetapi perkenalan  kami yg singkat tu telah membuatkan beliau telah jatuh dri titian, tersasar dri tujuan, tenggelam didasaran . tidak pula gua menyangka beliau boleh tersuka dekat gua yg tak hensem dan berwatakkan celaka ni . jadi gua pun bermain tarik tali dengan beliau agar beliau tidak terus kecewa . namun kekecewaan juga yg telah gua hadiahkan kepada  puteri gunung ledang ni, di sebalik tu, ada seorang laksamana yg gentleman,baik hati,yg sangat menaruh harapan dekat puteri gunung ledang ni. tapi puteri pulak tk mahu,padahal lg baik dari gua. nama lelaki tu laksamana cinta. *lu orang jgn tanya apehal cinta?ikut je jalan cerita yg telah diolah sikit ni* ni kisah benar laa bingai,woi.woi . serius ni percayalah.


   okay last last sekali gua tk terima puteri gunung ledang,puteri tu pun tk terima laksamana. kerana ada satu perkara yg buat gua teringat ,jgn pernah sesekali lu orang terjerumus di alam percintaan . kerana musuh ketatnya adalah hati,jika hati lu orang selembut jelly yg adik lu org 6 tahun suka makan tu, usah laa dekati cinta. kalau nk sgt lu org bagi definisi cinta kt gua,panjang definisi mesti melebihi 380 patah perkataan,amacam ??? bukan tu je .  sebenarnya gua masih menunggu bekas kekasih gua yg bru bercerai dengan suami fasha sandha . ahakkss yepp nora danish,nama manja beliau gua panggil mawar . *apehal mawar?? gua pun tak tahu! ehh lancau ahh jgn la tnye kenapa.ikut je jalan cerita dia*

 okay akhir kata gua . selamat menunaikan ibadah solat . jangan main tgh jalan . jangan main hujan . jangan main main dengan gua . gua bengang gua biasa kokak kepala org je baru laa zombiee ye dokk???

No comments:

Post a Comment